Het grootste Mario-Forum van Nederland!

IndexFAQToadplazaZoekenKalenderGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

ReagerenDeel | 

Review: Het Ambassadeur Programma Deel 1

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Watermeloentje
Rarity
Rarity

Aantal berichten: 32576
Punten: 165866
Registratiedatum: 08-10-09
Leeftijd: 17

030911
BerichtReview: Het Ambassadeur Programma Deel 1

Het is tijd om het ambassadeur programma te beoordelen! Zijn de NES-titels daadwerkelijk leuk? Of is het pure shit?

We gaan van slecht naar goed beoordelen, plus het aantal geld wat het ongeveer waard is. Dus laat het maar komen!

Er zijn 5 Mario-Spellen: NES Open Tournament Golf,Wrecking Crew, Donkey Kong Jr, Super Mario Bros en Mario&Yoshi. De andere 5 spellen zijn van andere series.

Nummer 10: NES Open Tournament Golf

Ik ga aan deze shitzooi maar niet te veel woorden vuil maken. Het is écht pure schijt. Oké, ik vind golf geen zak aan. Maar alsjeblieft, wat moet ik in vredesnaam met dit spel? Het zal wel 500 jaar geleden een heel leuk spel zijn geweest, nu is het zo verouderd als een rimpelige bejaarde. O ja, Mario zit er in. Één keer spelen en daarna direct verwijderen. Dit soort spellen zijn nou milieuvervuiling.

Cijfer: 1.6/10
Waarde: 0.05 cent

Nummer 9: Donkey Kong Jr.

Is dit een grap? Een stroef spelend spelletje uit het jaar 1982? Meen je die nou? Sorry hoor, maar dit spel is écht onspeelbaar geworden. Vreselijk, ronduit vreselijk.

Cijfer: 2.2/10
Waarde: 0.15 cent

Nummer 8: Wrecking Crew

Trouwe leden zullen hoogstwaarschijnlijk nog een lage plaats voor Wrecking Crew in de Mario top 100 herinneren. Nou, deze is terecht. De vorige twee spellen waren waarschijnlijk ooit leuk. Deze niet. Mario als timmerman, waar slaat het op? De level-editor redt het nog een beetje.

Cijfer: 2.6/10
Waarde: 0.25 cent

Nummer 7: Balloon Fight

Weet je Supertoad nog? Dat spelletje van mij waarin je als Toad moest vliegen? Balloon Fight lijkt hier dus op. Het is alleen veel minder leuk. De nostalgische waarde maakt het nog oké. Maar het is weinig.

Cijfer: 4.4/10
Waarde: 0.45 cent

Nummer 6: Zelda II: The Adventure of Link

Misschien leuk voor de grote fans van Zelda, maar als je dat niet bent is het hele spel een grote hondendrol op de stoep. Terwijl Link er in zit. Bijzonder he? Even serieus: voor nieuwe gamers is het spel verouderd en te moeilijk. Verwijderen dus.

Cijfer: 4.6/10
Waarde: 0.60 cent

Nummer 5: Metroid

Ach ja, Metroid. Over dit spel kan ik kort zijn: verouderd. Op de NES was het één van de beste spellen, maar tegenwoordig heb je er nog weinig aan. Kan wel leuk zijn voor de oude fans, maar die hebben het hoogstwaarschijnlijk al op hun Wii.

Cijfer: 5.5/10
Waarde: 1 euro

Nummer 4: The Legend of Zelda

Eigenlijk is dit spel nog best wel geinig. Toegegeven, het is inferieur aan alle latere Zelda's (buiten deel 2 en de CD-i troep), maar het is nog best wel aandoenlijk. Geen kraker, wel leuk.

Cijfer: 6.5/10
Waarde: 1.30 euro

Nummer 3: Ice Climbers

Een slimme zet om dit spel er bij te zetten. Niet omdat het zo leuk is, maar omdat waarschijnlijk nog nooit iemand het spel heeft gespeeld. Dat terwijl de Ice Climbers in Super Smash Bros Melee en Brawl zitten. Het spel is eigenlijk ook nog wel vermakelijk. Ééntje die je niet hoeft te verwijderen.

Cijfer: 6.8/10
Waarde: 1.50 euro

Nummer 2: Mario&Yoshi

Tegen al mijn verwachtingen in is dit spel gewoon leuk! Oké, het is niet zo geweldig als Dr. Mario of Tetris. Maar dit puzzelspelletje is opvallend genoeg één van de beste spellen in de eShop! Aangezien simpele puzzelspelletjes op de 3DS nog ontbreken erg handig voor onderweg. Aan de andere kant kan je op internet betere spellen vinden. Daarbij probeert de muziek je af en toe te vermoorden. Maar toch, hier doe je het voor.

Cijfer: 7.5/10
Waarde: 1.80 euro

Nummer 1: Super Mario Bros

Dit is natuurlijk geen verrassing. Super Mario Bros is gewoon nog altijd een extreem vermakelijk spelletje. Nee, hij is niet zo goed als deel 3. Maar ja, een gratis draagbare versie van dit spel kan je natuurlijk niet afslaan. Het mag dan niet de beste uitvoering zijn van dit spel, het blijft fraai en nostalgisch. Aaaah... die muziek...

Cijfer: 8.3/10
Waarde: 3.00 euro

Het Nintendo Ambassadeur Programma.

Gemiddeld cijfer: 5.0/10
Waarde: 10.10 euro

Nee, hier hoef je niet helemaal tevreden mee te zijn. Het is wel een geinige extra, maar er zitten een paar extreem slechte spellen tussen. Dat ik maar vijf voldoendes heb kunnen geven zegt genoeg. Leuk voor de nostalgische waarde... maar meer dan een tussendoortje is het niet.

Laatst aangepast door Olivier op za 03 sep 2011, 12:04; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken http://www.toadplaza.com

Similar topics

-
» »Review« Dragonball Z ultimate tenkaichi
» RetroStarter Programma's
» Review: Het Ambassadeur Programma Deel 1
» Review: Hotel Mario
» Yanmega Prime/Judge/Copycatt Review
Share this post on: Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking

Review: Het Ambassadeur Programma Deel 1 :: Commentaren

Lol Golf :"""""""")
Dat was ook wel heel erg.
NES heeft te veel Golf spellen. Dit is waarschijnelijk de beste. :\
Toch was het een kutspel. Ik meen het.
Tja :") Metroid en Zelda en Ice climbers vind ik persoonlijk wel leuk Razz
Metroid is écht verouderd. Die andere twee behoren wel tot de betere titels.
Alles hier is verouderd.
Mario&Yoshi niet.
Dat mag je zeggen in Deel 2 Razz
Het is toch een vrij geniaal spel.
Ik koop de 10de voor 5 cent Broosje2
In totaal hebben we wel 10 euro van de 80 vergoed!
Re: Review: Het Ambassadeur Programma Deel 1
Bericht op za 03 sep 2011, 18:04 van T.G
Nou, hopelijk kan ik nog van de betere van deze titels genieten, als ik ze ga kopen met de eShop. Ooit...
Nooit?

Review: Het Ambassadeur Programma Deel 1

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 

Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag reacties plaatsen in dit subforum
 :: Toadplaza :: Blogs-
Reageren