Mario Kart 7 wordt op dit moment wel heel erg gehyped. Het ziet er dan ook uit als een fantastisch spel. Het enige wat vreemd is, is de personagekeuze. De nieuwe personages zijn Lakitu, Metal Mario, Wiggler en de Honey Queen (?!). Onlangs is onthuld dat er nog een paar personages bijkomen. Wie? En waarom? Ik ga voor nog 4 nieuwe personages. 10 in het begin (de vaste 8, Metal Mario en Lakitu) en daarna 10 unlockables.WaluigiHij heeft veel gejank opgeleverd door fans. Waluigi hoort echter bij de vaste Mario Kart-crew. Toch verwacht ik hem terug in dit spel. Nintendo zou wel erg raar zijn om dit niet te doen, ondanks dat het core-fans wel blij kan maken (Waluigi is namelijk nog nooit in een Main-game of RPG-game geweest, wat hem heel apart maakt).
Diddy KongDiddy Kong heeft ook wel een heel grote kans. Dat zijn treintje uit Double Dash in dit spel terugkeert kan simpelweg geen toeval zijn. Zeker omdat Retro Studio's meewerkt aan dit spel geef ik hem een goede kans.
Bowser JrBowser Jr gaat dan ook waarschijnlijk mee dit spel in. Diddy er in, Bowser Jr er in, zo simpel is het. De Bullet Duck (kart) maakt dit argument alleen sterker. Ik zie het ook wel voor me dat we een Bowser Jr-circuit krijgen in de Star-cup of in de Battle Mode.
King Boo/Petey PiranhaWeer een wat opvallendere keuze. King Boo is echter te leuk om er uit te laten. Hij heeft een grote fanbase, de meesten willen hem vast terugzien. Petey Piranha maakt ook een goede kans, gezien de obscure characterkeuzes dit spel. Dit wordt ondersteund door de Daisy Hills, die wel érg veel lijkt op Bianco Hills (waar Petey debuteerde). Ik geef King Boo wel een grotere kans.
Welke laatste personages denken jullie? Hoeveel zullen we er nog zien? Discussieer er over!