Het grootste Mario-Forum van Nederland!

IndexFAQToadplazaZoekenKalenderGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

ReagerenDeel | 

Mario Kart 7: Welke Karakters?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Watermeloentje
Rarity
Rarity

Aantal berichten: 32576
Registratiedatum: 08-10-09

021111
BerichtMario Kart 7: Welke Karakters?

Mario Kart 7 wordt op dit moment wel heel erg gehyped. Het ziet er dan ook uit als een fantastisch spel. Het enige wat vreemd is, is de personagekeuze. De nieuwe personages zijn Lakitu, Metal Mario, Wiggler en de Honey Queen (?!). Onlangs is onthuld dat er nog een paar personages bijkomen. Wie? En waarom? Ik ga voor nog 4 nieuwe personages. 10 in het begin (de vaste 8, Metal Mario en Lakitu) en daarna 10 unlockables.

Waluigi
Hij heeft veel gejank opgeleverd door fans. Waluigi hoort echter bij de vaste Mario Kart-crew. Toch verwacht ik hem terug in dit spel. Nintendo zou wel erg raar zijn om dit niet te doen, ondanks dat het core-fans wel blij kan maken (Waluigi is namelijk nog nooit in een Main-game of RPG-game geweest, wat hem heel apart maakt).

Diddy Kong
Diddy Kong heeft ook wel een heel grote kans. Dat zijn treintje uit Double Dash in dit spel terugkeert kan simpelweg geen toeval zijn. Zeker omdat Retro Studio's meewerkt aan dit spel geef ik hem een goede kans.

Bowser Jr
Bowser Jr gaat dan ook waarschijnlijk mee dit spel in. Diddy er in, Bowser Jr er in, zo simpel is het. De Bullet Duck (kart) maakt dit argument alleen sterker. Ik zie het ook wel voor me dat we een Bowser Jr-circuit krijgen in de Star-cup of in de Battle Mode.

King Boo/Petey Piranha
Weer een wat opvallendere keuze. King Boo is echter te leuk om er uit te laten. Hij heeft een grote fanbase, de meesten willen hem vast terugzien. Petey Piranha maakt ook een goede kans, gezien de obscure characterkeuzes dit spel. Dit wordt ondersteund door de Daisy Hills, die wel érg veel lijkt op Bianco Hills (waar Petey debuteerde). Ik geef King Boo wel een grotere kans.

Welke laatste personages denken jullie? Hoeveel zullen we er nog zien? Discussieer er over!

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken http://www.toadplaza.com

Similar topics

-
» Mario Kart 7: Welke Karakters?
» Welke personages en banen wil jij terugzien in Mario Kart 3ds?
» Welke Mario Kart is het leukst?
» Mario Kart 7
» Uitleg: Mario Kart Wii
Share this post on: Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking

Mario Kart 7: Welke Karakters? :: Commentaren

Re: Mario Kart 7: Welke Karakters?
Bericht op za 05 nov 2011, 17:19 van Tuffie
Leuk.
Bericht op za 05 nov 2011, 17:52 van raceneus
ik denk alleen date r maar 2 terugkeren
op de japanse site stonden nog 2 vakjes leeg
ik hoop natuurlijk wel op 4 of meer Wink
Bericht op za 05 nov 2011, 17:52 van Tuffie
Volgens mij 2 dan.
Bericht op zo 06 nov 2011, 11:35 van raceneus
http://www.imdb.com/title/tt2080342/fullcredits#cast

ik moet jullie dit even laten zien. er staan nog wat verrassende persnoges tussen. er staan er maar liefst 7: de 4 baby's, diddy kong, toadette, en waluigi. Maar dus geen bowsr jr, e ook geen king boo/petey piranha. Ik had vooral de 1ste er graag in willen zien.

als al deze 7 er daadwerkelijk in zouden komen, komen we op 24 uit...

maar ja, het is ook niet zeker dat deze karkaters allemaal speelbaar zijn. Maar bowser jr. valt dus af.

Maar op toadette is dus toch wel kans Wink
Bericht op zo 06 nov 2011, 11:39 van Tuffie
Je snapt wel dat het voice-actors zijn he?
Bericht op zo 06 nov 2011, 11:39 van Watermeloentje
Ik wilde die al in het Nieuws posten, maar dit is waarschijnlijk nep.

Wiggler en Queen Bee staan er niet eens in.
Bericht op zo 06 nov 2011, 11:43 van raceneus
eigenlijk zo ik het niet erg vinden als het nep is, zodat het nog wat langer spanne blijft, en niet al die dubbele karakters komen.
Bericht op zo 06 nov 2011, 13:05 van Watermeloentje
Als Petey er in zit wil ik het direct horen Razz
Bericht op zo 06 nov 2011, 21:03 van raceneus
Ik hoop echtd at ze het vrijdag laten weten. happy
Ik ben hier inmiddels meer neiuwsgierig naar dan de de battlebanen, de verdeling vand e abnen in de cups, en zlefs de laatste retro baan.

Mario Kart 7: Welke Karakters?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 

Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:Je mag reacties plaatsen in dit subforum
 :: Toadplaza :: Amusement-
Reageren