| | Verhalentopic>Verhaal 3>Toad en de 4 elementen | |
|
|
| Auteur | Bericht |
|---|
Super-Toad-Noki-Fan Level 1

Aantal berichten: 309 Punten: 3993 Registratiedatum: 05-01-10 Leeftijd: 13 Woonplaats: In een huis in een dorp in een regio in een provincie in een land in een werelddeel op een planeet in een zonnestelsel in het midden van de melkweg
 | Onderwerp: Verhalentopic>Verhaal 3>Toad en de 4 elementen vr 02 jul 2010, 14:58 | |
| Ik ga in dit topic een verhaal schrijven, over Mario die vakantie viert, maar dan...
Het is vakantie in heel Mushroom Kingdom, en Mario en zijn vrienden besluiten ook om maar eens even van het gewone leventje weg te gaan. Mario belt Luigi, Peach, Yoshi en Toad om te vragen of ze mee gaan. Ze vinden het allen een goed idee, alleen Toad twijfelt nog over deze vakantie: ´Maar, ik wil Toadette niet achterlaten´ Mario: ´Dan nemen we Toadette toch ook mee!´ Toad; ´Oké!` Op die dag om twee uur staan Mario, Toad, Yoshi, Peach en Toadette bij Peach Castle. Ze vragen Toadsworth om een paar vakantiereizen uit te zoeken die geschikt zijn. Hij tikte met zijn stok op de grond en er kwamen 3 vakanties tevoorschijn: Isle Delfino, Mushroom Gorge, en Bowsers Dark Land. Yoshi: ´Ik wil niet naar Bowsers Dark Land.` Peach, Luigi, Toad en Toadette tegelijk; ´Ik ook niet`! Ik ga nog wel verder, maar vanaf nu is dit het…
Laatst aangepast door Super-Toad-Noki-Fan op za 19 feb 2011, 20:11; in totaal 4 keer bewerkt |
|
 | |

Aantal berichten: 309 Punten: 3993 Registratiedatum: 05-01-10 Leeftijd: 13 Woonplaats: In een huis in een dorp in een regio in een provincie in een land in een werelddeel op een planeet in een zonnestelsel in het midden van de melkweg
 | Onderwerp: Verhaal: Waar is Mario? vr 02 jul 2010, 15:13 | |
| ´Oké, wat dachten jullie dan van Mushroom Gorge?´ zegt Mario. ´Ik vind het oké, maar is heb daar iets dierbaars achtergelaten´ zegt Peach. ´Oké, dan word het dus Isle Delfino` zegt Luigi. Yospie! Roept Yoshi. De volgende dag stapte ze bij Lakitu in het vliegtuig. Lakitu: `Eerst zullen we een tussenstop maken nét voor Isle Delfino, want dan moet ik even bijtanken.´ `Yospie` Roept Yoshi weer. `Ja,ja, Yospie´ zegt Lakitu onverschillig. `We gaan opstijgen 1 coin, 2 coins, 3 coins, 4 coins en dat is…, heeft er iemand nog een coin in zijn portemonee?´ `Ja hoor! Zegt mario, en hij geeft er een aan Lakitu. ´5 coin´ schreewt hij door het vliegtuig. `Here we go´ roept Mario. Ondertussen in de lucht, zien onze vrienden Daisy beneden staan. Lakitu vliegt naar beneden. Peach rent op Daisy af en begint te knuffelen: ´Het is zo lang geleden dat ik je zag!´ zegt Peach. `Ja, we moeten eens een uitstapje maken!´ zegt Daisy. `Ja, je kunt met ons mee hoor!´ zegt Toadette. `En waar gaan jullie dan heen?´ ´Naar Isle Delfino!´ zegt Yoshi. Ja, ik ga mee, het is hier echt bloedheet, en… Ik heb altijd al naar Pinna Park gewild!
|
|
 | |
JiHawk Tanooki Mario

Aantal berichten: 15171 Punten: 2530 Registratiedatum: 17-12-09 Leeftijd: 8 Woonplaats: Nincrega
 | Onderwerp: Re: Verhalentopic>Verhaal 3>Toad en de 4 elementen vr 02 jul 2010, 15:36 | |
| Leuk. |
|
 | |

| Onderwerp: F vr 02 jul 2010, 15:46 | |
| ´Oké´ en ze stapte in. 4 uur later kwamen ze aan op Isle Delfino. Luigi; ´Wauw, prachtig!` Toadette; Inderdaad! Opeens kwam er een Toad op hen aflopen en zei: Welkom op Isle Delfino. U zit allen op kamer 236 in het Pinna Hotel. Hier hebt u de sleutels. Toen onze vrienden naar het hotel liepen kwamen ze vreemde dingen tegen: Een draaimolen, zwarte Yoshi´s. Toen ze voor de deur van het hotel stonden ontdekte Daisy iets: Waar is Mario? Toad; Ja, waar is hij? Hij heeft de sleutels. Toen zag Luigi hem pratend staan bij een zwarte Toad, en ze liepen op hen af. Mario tegen zijn vrienden: Kijk jongens, dit is mijn oude vriend die ik had toen ik een baby was: Siddo. Hallo, ik ben Siddo zei hij. Ik heb Mario voor de eerste keer gered toen hij Knock-Out langs Baby Park op de weg lag. Bowser had hem bijna dood gemaakt. Zei Siddo. Maar… ik ken jou! Jij bent….
|
|
 | |

| Onderwerp: Re: Verhalentopic>Verhaal 3>Toad en de 4 elementen vr 02 jul 2010, 15:47 | |
| Nu neem ik even pauze, poeh, poeh... |
|
 | |
JiHawk Tanooki Mario

Aantal berichten: 15171 Punten: 2530 Registratiedatum: 17-12-09 Leeftijd: 8 Woonplaats: Nincrega
 | Onderwerp: Re: Verhalentopic>Verhaal 3>Toad en de 4 elementen vr 02 jul 2010, 15:49 | |
| Hè sheize, het is net zo spannend. |
|
 | |
Tuffie Tanooki Mario

Aantal berichten: 19650 Punten: 115593 Registratiedatum: 13-10-09 Woonplaats: Ergens in een grot bij Al-Qaida.
 | Onderwerp: Re: Verhalentopic>Verhaal 3>Toad en de 4 elementen vr 02 jul 2010, 15:56 | |
| Leuk verhaaltje  _________________ Veel plezier op Toadplaza!  |
|
 | |

| Onderwerp: Re: Verhalentopic>Verhaal 3>Toad en de 4 elementen vr 02 jul 2010, 16:00 | |
| Bent… degene die mij bedrogen heeft! Jij bood mijn een pizza met (Red Bull en Pepperonni  ) aan, maar ik wilde die niet. En jij zei dat het gratis was, maar dat was hij niet. Nu ben ik bijna blut! Brult Daisy! Je hebt het vast over mijn broer; Yorios, hij heeft z´n eigen pizzatent. Zegt Siddo. O, Sorry. Zegt Daisy. Geeft niet! Zegt Siddo en ze lopen weer met z´n allen(behalve Siddo) naar het hotel. |
|
 | |
Yoshi is Goed Super Mario

Aantal berichten: 5523 Punten: 11047 Registratiedatum: 25-11-09 Leeftijd: 14 Woonplaats: Yoshi island
 | Onderwerp: Re: Verhalentopic>Verhaal 3>Toad en de 4 elementen vr 02 jul 2010, 16:10 | |
| Wow,dit is erg leuk |
|
 | |
JiHawk Tanooki Mario

| Onderwerp: Re: Verhalentopic>Verhaal 3>Toad en de 4 elementen vr 02 jul 2010, 17:21 | |
| Leuk hè? |
|
 | |

Aantal berichten: 5523 Punten: 11047 Registratiedatum: 25-11-09 Leeftijd: 14 Woonplaats: Yoshi island
 | Onderwerp: Re: Verhalentopic>Verhaal 3>Toad en de 4 elementen vr 02 jul 2010, 17:41 | |
| Jazeker |
|
 | |
JiHawk Tanooki Mario

| Onderwerp: Re: Verhalentopic>Verhaal 3>Toad en de 4 elementen vr 02 jul 2010, 17:42 | |
| De hypotheker. |
|
 | |
Watermeloentje Rarity

Aantal berichten: 32541 Punten: 165496 Registratiedatum: 08-10-09 Leeftijd: 17 Woonplaats: Swaziland
 | Onderwerp: Re: Verhalentopic>Verhaal 3>Toad en de 4 elementen vr 02 jul 2010, 19:22 | |
| | Citaat: | | Jij bood mijn een pizza met (Red Bull en Pepperonni ) aan |
Dat is mijn grap!_________________ Een pony maakt je altijd blij, ze staan vrolijk in de wei  |
|
 | |

| Onderwerp: Re: Verhalentopic>Verhaal 3>Toad en de 4 elementen vr 02 jul 2010, 19:25 | |
| Wel raar |
|
 | |
Tuffie Tanooki Mario

Aantal berichten: 19650 Punten: 115593 Registratiedatum: 13-10-09 Woonplaats: Ergens in een grot bij Al-Qaida.
 | Onderwerp: Re: Verhalentopic>Verhaal 3>Toad en de 4 elementen vr 02 jul 2010, 19:35 | |
| | Oli4--4 schreef: | | Citaat: | | Jij bood mijn een pizza met (Red Bull en Pepperonni ) aan |
Dat is mijn grap! |
Nu niet meer._________________ Veel plezier op Toadplaza!  |
|
 | |
| | Verhalentopic>Verhaal 3>Toad en de 4 elementen | |
|