Wil jij jou Mario collectie vergroten? Lees dan de volgende tips! Ik geef regelmatig info wat voor spullen leuk zijn om te halen. Vandaag mijn persoonlijke favoriet: Knuffels
Knuffels hebben iets persoonlijks. Vandaar dat het mijn favoriet is. Je hebt ze van Mario tot Petey Piranha. Ik geef een lange lijst van Mario Knuffels. Daaronder geef ik tips:
Mario
Luigi
Peach
Yoshi
Toad
Wario
Waluigi
Bowser
Bowser Jr.
Donkey Kong
Diddy Kong
Toadsworth
Petey Piranha
Dino Piranha
Boo Mario
Bee Mario
Goomba
Boo
Shine Sprite
Mushroom
Mini Mario
Koopa
?-Block
(Heb jij nog een leuke gevonden die er niet tussen staat? Vertel het!)
Een paar van deze knuffels zijn simpel verkrijgbaar. Mario is zelfs in Nederland te vinden, o.a. in kermissen. Helaas heb je ze dan van mindere kwaliteit. Dit is ook het geval bij Wario, Peach, Donkey Kong, Luigi, Yoshi en Toad. Het beste kan je zoeken op E-Bay. Probeer knuffels van een redelijke prijs uit Engeland of Amerika. HongKong is iets minder. Ook op www.retrogamewinkel.nl kan je leuke knuffels vinden. Deze zijn wel duurder, maar ook betrouwbaarder en sneller binnen. Het is maar wat je wil. Op vakanties moet je ook op Mario letten. De beste landen ervoor zijn Amerika, Engeland, HongKong en Japan. Helaas zijn ze zelden dichtbij, maar als je er éénmaal bent is het goedkoper. In New York (VS) en Tokyo kan je een Nintendo Store vinden.
Ik hoop dat deze tips je helpen en bedankt voor het lezen van het eerste deel! Er komen er nog vier, dus begin maar met verzamelen! Of was het nou Pokémon?